آیا لازم برای یکی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 5.2 به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم برای یکی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 5.2 به دیالیز

آیا لازم است برای یکی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 5.2 به دیالیز؟ در بسیاری از کشورها، دکتر کلیه خواهد بیماران CKD با کراتینین 5.2 شروع دیالیز مطرح، هر چند دیالیز ممکن است به بسیاری از درد و رنج شود. آیا می دانید درمان های دیگر به جای دیالیز برای درمان بیماران CKD با کراتینین 5.2 وجود دارد؟

سم از بین بردن درمان.

سم از بین بردن درمانی قادر به رانندگی خارج از چیزهایی ناخواسته که باید توسط کلیه تمیز با واکنش های جانبی کمتر است. این است که از نظریه طب سنتی چینی به دنیا آمد. و گیاهان منحصر به فرد خواهد شد در درمان استفاده می شود. به طوری که، یک محیط داخلی سالم و مفید خواهد برای کلیه برای بازیابی آمده است.

حمام درمانی کامل.

در طول دوره کامل حمام درمانی، فوت بیماران خواهد شد در آب که پر است از اسانس منتزع از داروهای چینی هستند غرق شده است. در نتیجه، سموم را از بدن خارج و کلیه آغاز خواهد شد برای تجدید به عنوان مواد موثر از طب چینی وارد بدن و رسیدن به کلیه است. این یک انتخاب امن تر و موثر برای بیماران است.

چرخه درمان.

در هر تیمار، چرخه چرخ زدن خواهد شد بر روی همان منطقه با گل و لای طب چینی رسم در مورد 4-5 بار. اخطار چیست؟ پس از درمان، بیماران خواسته می شود که به حمام و چرخه را با آب گرم بشویید. در همین حال، بیماران نیاز به پرداخت توجه به آنها را گرم نگه در تمام طول درمان است.

زمانی که کلیه تعمیر است، ناراحتی های ناپدید می شوند، بیمار یک زندگی بهتر داشته باشند، و بدون نیاز به دیالیز وجود دارد.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان جای دیالیز به بیماران CKD با کراتینین 5.2، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: